پشت پرده عدم جذب نیانگ توسط پرسپولیس اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها باخت روی باخت برای بدمینتون خراسان رضوی سرمربی منچستریونایتد در تعطیلات هم شکست می‌خورد استقلال به دنبال افزایش ظرفیت استادیوم شهر قدس تیلور برای بازگشت به کشتی هوایی شد شکست برادران گرایی در انتخابی کشتی فرنگی تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی پایان کار زیلیکیچ در استقلال اختتامیه پارالمپیک برگزار شد | پرچم کاروان ایران در دست رمضان صالحی ملی‌پوش والیبال نشسته خداحافظی هافبک سابق بارسلونا از فوتبال انریکه در پاریس ماندنی می‌شود فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده پرسپولیس جمعه راهی عربستان می‌شود تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در لیگ اروپا | امباپه بحران را با خود از رئال به تیم ملی آورد خروج اولمو از اردوی اسپانیا
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی

  • کد خبر: ۲۴۹۹۳۲
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳) در دومین مسابقه خودش در مرحله مقدماتی جام جهانی، به مصاف امارات می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳)، در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می‌روند. تیم امیر قلعه نویی که در اولین گام به سختی و با یک گل از سد قرقیزستان گذشته بود، در هفته گذشته آماج انتقادات کارشناسان قرار گرفته بود و بسیاری معتقدند اگر با همان سبک بازی به مصاف امارات برویم باید ۳ امتیاز این بازی را در خانه حریف بگذاریم و برگردیم.

این در حالی است که اماراتی‌ها در اولین بازی خودشان در این مرحله از مسابقات شگفتی سازی کردند و قطر را در خانه خودش با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند تا از همان قدم اول میخ خودشان را محکم بکوبند.

البته این همه در حالی است که به گواه تاریخ کار برای حریف فردای کشورمان بسیار سخت خواهد بود. تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون در ۱۹ دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ۱۵ برد برای ایران، یک برد برای امارات و سه تساوی ثبت شده است. در این ۱۹ دیدار ۳۳ گل به ثمر رسیده است که ۲۸ گل سهم ایران و پنج گل سهم امارات بوده است. همچنین تیم ملی ایران در تقابل‌های رسمی برابر امارات هیچ گاه بازنده نبوده است و تنها شکست ایران برابر امارات به یک بازی دوستانه در سال ۱۳۷۶ باز می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->